پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

بانوان شاغل در سازمان منطقه آزاد ماکو تجلیل شدند

به مناسب فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ بانوان شاغل در این سازمان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ حسین گروسی در این آئین با بیان اینکه بانوان به عنوان نيمي از پيكر جامعه در تصمیم گیری ها و انجام امورات محوله موفق عمل نموده اند گفت:‌ زنان به عنوان ستون محکم تحکیم بنیان خانواده و فرزندپروری، از عهده تمامی مسئولیت ها به خوبی برآمده اند.

وی با اشاره به اینکه زنان ما در رشد، پرورش، آموزش و تربيت و نگاهداري و نگاهباني از جامعه نقش بسزايي دارند افزود:‌ ایجاد تعادل در امورات اداری و مسائل خانواده نشان دهنده توانمندی والای بانوان در عرصه های فعالیت اجتماعی و خانواده است.

گروسی برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای ارتقای کارآمدی و ایجاد تعادل بین کار و خانواده را ضروری دانست و اضافه کرد: نیروهای انسانی متخصص به عنوان سرمایه ملی محسوب می‌شوند و در تمام دنیا نیروی انسانی تحول آفرین و موجبات موفقیت را فراهم آوذده اند.

وی با اشاره به بکارگیری زنان در تخصص های مختلف گفت: کار و تلاش همیشه مورد تاکید مکتب اسلام بوده و باید برای نهادینه شدن فرهنگ کار و تلاش در بین آحاد جامعه تلاش کرد.

در این جلسه از بانوان شاغل در سازمان منطقه آزاد ماکو تجلیل شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین