پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سیما و منظر شهرهای منطقه آزاد ماکو برای سفرهای نوروزی آماده می شود

جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ماکو با حضور شهرداران شهرهای منطقه، دهیاران و اعضای ستاد در محل سازمان منطقه ازاد ماکو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، قائم مقام ستاداجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ماکو و معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان در این جلسه افزایش سطح مسافرپذیری منطقه و نیز ایجاد شور و نشاط در نوروز را از جمله اهداف این ستاد برشمرد و گفت:‌ ویژگی های جفرافیایی و استراتژیکی منطقه آزاد ماکو ظرفیت بالقوه ای را برای ارتقای اقتصاد منطقه و به تبع آن اقتصاد مردم دارد لذا باید از این فرصت استفاده بهینه کرد.

بهنام امیریان از برگزاری برنامه های متنوع از جمله جشنواره زمستانه، برنامه های شاد و متنوع نوروز و حضور در نمایشگاه گردشگری به منظور معرفی منطقه آزاد ماکو به عنوان مقصد گردشگری خبرداد و افزود: در وحله اول آماده سازی و استقبال از بهار را برای شهروندان خود منطقه و ماکووندان در دستورکار داریم و بعد از آن برای میهمانان و گردشگران و مسافرانی که از منطقه آزاد ماکو تردد می کنند تسهیلات و برنامه هایی پیش بینی شده است.

وی حذف زوائد بصری در سطح شهر و تابلوهای تبلیغات ناهماهنگ و ناهمگون را خواستار شد و اضافه کرد: در مسیر تردد مسافران خارجی باید سیما و منظر مناسب و همگون در منطقه ایجاد شود تا باعث تبلیغ منطقه توسط مسافران به دیگر گردشگرانی که شناختی از منطقه ندارند گردد.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان و رئیس کمیته زیرساخت ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ماکو نیز در این جلسه بر لزوم تعامل و همدلی بخشهای مختلف شهری و روستایی در راستای اجرای برنامه ها و اهداف پیش بینی شده تاکید کرد و گفت: تمامی شهرداران موظف به آماده سازی و بهبود وضعیت سیما و منظر شهرهای منطقه با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو هستند و امسال باید شاهد تفاوت در زیبایی شهرهای منطقه باشیم.

علی داداش زاده با بیان اینکه سیما و منظر شهرهای ماکو قبل از اینکه پذیرای مسافران و‌گردشگران نوروزی باشد باید برای مردم منطقه و در شأن آنها مهیای نوروز گردد افزود: شهرداران و دهیاران منطقه درختکاری، گلکاری و زیباسازی سیما و منظر شهر از جمله تعویض و بهسازی پرچم ها، رنگ آمیزی و نقاشی جداول شهری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی خواستار اصلاح سرعت گیرها و نصب چراغ های چشمک زن و علائم راهنمایی در محورهای حمل ونقل منطقه شد و اضافه کرد: تسهیل تردد و رفع مشکلات مسافران باید امسال بهتر از سال های گذشته باشد و در نهایت رضایت مسافران را از سفر به منطقه آزاد ماکو شاهد باشیم.

داداش زاده پاکسازی و جمع آوری زباله ها و نظافت جوی های شهری را با اهمیت دانست و ادامه داد: بهسازی و آماده سازی سرویس های بهداشتی در سطح شهر و تهیه سطل های زباله کافی و مناسب در شهرها و روستاها نیز در دستور کار همه شهرداران و دهیاران قرار گیرد.

 

 

 

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین