پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

شورای آموزش و پرورش رکن مترقی تصمیم گیری های حوزه تعلیم و تربیت است

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش رکن مترقی و اساسی در تصمیم گیری های حوزه تعلیم و تربیت است گفت: تقویت و ارتقای شورای آموزش و پرورش از رویکردهای مهم سازمان منطقه آزاد ماکو بوده و بصورت جدی و هدفمند از ظرفیت نخبگان حوزه تعلیم وتربیت بهره خواهیم برد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، بهنام امیریان روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد افزود: شورای آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین بستر و حلقه اتصال جامعه محلی و سیاست گذاری های حوزه آموزش، نقشی بی‌بدیل در تبدیل آموزش و پرورش به گفتمان ملی و فعال سازی ظرفیت‌های ملی، منطقه‌ای و محله‌ای برای ارتقای کیفی و کمی نظام تعلیم و تربیت از طریق اتخاذ تصمیمات و تصویب مصوبات کاربردی و اجرایی است.

وی با اشاره به وضعیت خاص منطقه آزاد ماکو به واسطه مرزی بودن و دارا بودن ۴۷ هزار دانش آموز اضافه کرد: این منطقه بیشترین تعداد مدارس کانکسی و فرسوده را داشته و سرانه آموزشی در این منطقه پایین است.

امیریان به ترکیب های قومیتی و جمعیتی منطقه نیز اشاره کرد و ادامه داد: تعلیم،‌آموزش و تربیت دانش آموزان در چنین موقعیت حساس و وجود رقبای فرهنگی خارجی به واسطه همسایگی با این کشورها توجه به امر آموزش و فرهنگ در منطقه را دوجندان می کند.

وی خواستار تدوین. برنامه مدون با بهره گیری از ظرفیت های وزرات آموزش و پرورش و منابع منطقه آزاد ماکو برای رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش منطقه شد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین