پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

در دهه فجر ۳۰ کلاس درسی جدید درمنطقه آزادماکو به بهره برداری می رسد

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: در دهه فجرسال جاری،‌ ۳۰ کلاس درسی جدید در منطقه آزاد ماکو به بهره برداری می رسد.

قهرمان رحمانی در شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو که با حضور معاون وزیرآموزش و پرورش و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد افزود: در حال حاضر ۳۴۶ مدرسه کانکسی در سطح استان آذربایجان غربی داریم که براساس طرح شهید پناهی حذف مدارس کانکسی با اولویت مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموزان را در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: در شهرستان پلدشت ۱۴ کلاس تخریبی و ۷۸ کلاس نیاز به مقاوم سازی دارند، در شهرستان شوط ۹ کلاس تخریبی و ۵۳ کلاس نیاز به مقاوم سازی دارند و در شهرستان ماکو ۱۴ کلاس تخریبی موجواست و ۱۰۳ کلاس نیاز به مقاوم سازی دارند.

رحمانی با بیان اینکه در سفر اخیر استاندار آذربایجان غربی به منطقه آزاد ماکو ۲۷ مصوبه در خصوص آموزش و پرورش داشتیم اضافه کرد: احداث ۱۹۰ کلاس درس در صورت تخصیص اعتبار انجام خواهد گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: اگر اعتبارات تعیین شده تخصیص یابد رشد سرانه را در منطقه آزاد ماکو شاهد خواهیم بود.

وی خواستار فعال شدن مجمع خیرین شهرستان های منطقه آزاد ماکو شد و گفت: ۶ هزار میلیارد تومان برای احداث فضای آموزشی در منطقه آزاد ماکو نیاز است تا به متوسط کشوری برسیم و در این خصوص مشارکت مردمی برای ارتقای سرانه آموزشی منطقه ضروری است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین