پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مجمع خیرین مدرسه ساز در سه شهرستان منطقه آزاد ماکو فعال تر شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد گفت: به منظور بهره مندی از ظرفیت های مردمی و خیرین عزیز منطقه، مجمع خیرین مدرسه ساز در سه شهرستان منطقه آزاد ماکو فعال تر شود چون هرموقع کار به مردم سپرده شده موفقیت حاصل شده است.

حسین گروسی در این جلسه همدلی ووفاق در بین اعضای شورای آموزش وپرورش، روئسای ادارات، فرمانداران و ائمه جمعه را خوب توصیف کرد و افزود: تحول بنیادین در آموزش و پرورش شروع شده و باید در مناطق آزاد نیز این تحول بنیادین را شاهد باشیم و نظام آموزشی در شان جمهوری اسلامی در این منطقه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی و صنعتی بدون پیوست فرهنگی نتیجه بخش نخواهد بود افزود:‌ زیربنای فرهنگ هرجامعه از آموزش و پرورش نشآت می گیرد و در واقع سازندگی از آموزش و پرورش آغاز می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: تمام برنامه ها و پروژه های منطقه آزاد ماکو با پیوست فرهنگی دنبال می شود.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو اداره این مناطق را نمونه ای از اقتصاد بدون نفت عنوان کرد و گفت: منطقه آزاد ماکو ریالی از بودجه ملی دریافت نمی کند و با درآمدهای منطقه نمی توان تمام نقایص زیرساخت ها را رفع کرد بلکه درآمدهای منطقه برای ارتقاء و امکانات مضاعف برای آموزش باید صرف شود.

گروسی از برقراری مالیات بر حقوق شاغلین بخصوص معلمان در منطقه آزاد به عنوان یک منطقه مرزی انتقاد کرد و گفت:‌ درکشورهای توسعه یافته به وضعیت رفاه معلمان بیشتر از اقشار دیگر توجه می شود .

در این جلسه مسئولین آموزش و پرورش به ارائه مشکلات و مسائل حوزه آموزش و پرورش شهرستان خود پرداختند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین