پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

زنگ انقلاب در منطقه آزاد ماکو نواخته شد

\«زنگ انقلاب» همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، امام جمعه و فرماندار شهرستان ماکو در مدرسه پروین اعتصامی شهرستان ماکو نواخته شد. همزمان با این مراسم زنگ انقلاب در مدارس سراسر کشور نیز به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، این مراسم همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و در نخستین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این آئین گفت: زنگ انقلاب یعنی زنگ خدمت و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می شود كه ایران اسلامی در همه عرصه ها بالنده تر از گذشته است.

شایان ذکر است: همه ساله مراسم زنگ انقلاب روز دوازدهم بهمن ماه به مناسبت آغاز دهه فجر در مدارس سراسر کشور نواخته می‌شود. معمولا ویژه برنامه‌های ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همزمان با به زمین نشستن هواپیمای ایشان در فرودگاه مهرآباد آغاز می‌شود.

ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷، هواپیمای حامل امام امت در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست و فراق ۱۵ ساله مردم و امام پایان یافت.

video_2023-02-01_09-38-01
play-rounded-fill
پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین