پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

منطقه آزاد ماکو باید در رشد اقتصاد ملی تاثیرگذار باشد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو باید بتواند در رشد و توسعه اقتصاد ملی تاثیرگذار باشد و اگر اینگونه نشود یعنی به اهداف خود نرسیده ایم.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ حسین گروسی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان شوط افزود: مناطق آزاد ۷ گانه هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مرزنشینان است و این این مناطق باید مثل موتورهای قوی علاوه بر رشد اقتصاد محلی در ارتقای اقتصاد ملی نیز تاثیر چشمگیر داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیشرفت و رشد اقتصادی بواسطه امنیت و همدلی میسر می گردد اضافه کرد: دراین سه شهرستان مستقر در منطقه آزاد ماکو همدلی و امنیت حاکم است و با تلاش و سیاستگذاری و تبیین نقشه راه و طرح جامع مشکلات را رفع خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: دشمنان هرتلاشی برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب انجام دادند و توطئه های اخیر که شاهد آن بودید و به بهانه های مختلف خواستند با شعارهای فریبنده مردم را به خیابان ها بکشند با هوشیاری ملت انقلابی عقیم ماند.

وی اضافه کرد: دشمنان با شعارهای فریبنده زن زندگی آزادی درصدد فریب جوانان بودند ولی امروز به برکت انقلاب بیش از ۳۰ درصد اعضای هیات علمی دانشگاه ها بانوان هستند و بیش از ۵۰ درصد فرهنگیان و معلمان را بانوان تشکیل می دهند.

گروسی با بیان اینکه زمینه رشد و تعالی  بانوان در کشور ایران فراهم است تصریح کرد: در این کشور محدودیتی برای ارتقا و رشد بانوان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: دشمنان در چهل و چهارمین سالروز پیروزی همه تیرهایش را شلیک کردند ولی به برکت خون شهدا شاهد امنیت و اقتدار کشور هستیم.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان شوط افزود: نگاه ما در توزیع امکانات به شهرستانهای منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو، نگاه متوازن است و در همه زمینه ها به شهرستان نگاه یکسانی خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: در چهل و چهارمین سالروز پیروزی جمهوری اسلامی که به برکت تلاش مردم و مسئولین محقق دوران بالندگی آن شروع شده است وجود مشکلات تامین آب آشامیدنی در شهرهای منطقه پذیرفته نیست و دراسرع وقت باید رفع گردند.

وی از کمک و مساعدت مردم منطقه آزاد ماکو در دستگیری و یاری مردم زلزله زده خوی تقدیر کرد.

گروسی از پیگیری های سازمان در حل مشکلات شهرستان شوط از جمله سه راهی شوط،‌ وضعیت مدارس و برخی پروژه های عمرانی در این شهرستان خبرداد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین