پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

عملیات اجرایی احداث ۲ واحد صنعتی در شهرستان شوط آغاز شد

همزمان با هشتمین روز از ایام اله دهه مبارک فجر با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، نماینده مردم منطقه در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولین عملیات اجرایی احداث واحدهای تولیدی خوراک دام و طیور و کارخانه شستشو و دانه بندی شن و ماسه محمدی در شهرک صنعتی شوط و  آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ نماینده مردم ماکو،‌ شوط،‌پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی در آئین کلنگ زنی واحد تولیدی خوراک دام و طیور گفت: ساخت کارخانه تولید خوراک دام و طیور با توجه به پتانسیل های کشاورزی و سرمایه گذاری های صورت گرفته در حوزه های دامپروری و مرغداری ها در منطقه آزاد ماکو ضروری است.

محمد علیپور افزود: منطقه آزاد فرصتی ویژه در اختیار سرمایه گذاران حوزه های مختلف ایجاد کرده و در صورت استفاده از این فرصت ها و پتانسیل ها شاهد رشد اقتصادی نه تنها در منطقه بلکه در کشور خواهیم بود.

شایان ذکر است: واحد تولیدی شرکت رویان دشت ماکو با سرنایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی بعد از اتمام برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد. ظرفیت سالانه این واحد ۱۵ هزار تن در سال می باشد.

واحد تولیدی شستشو و دانه بندی شن و ماسه محمدی نیز با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی با اشتغالزایی ۱۳ نفر کلنگ زنی شد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین