پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مسابقه دوستانه فوتسال به منظور کمک به زلزله زدگان خوی با حضور افتخاری جواد خیابانی برگزار شد

معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: به همت این سازمان، مسابقه دوستانه فوتسال به منظور کمک به زلزله زدگان خوی با حضور افتخاری جواد خیابانی و جمعی از بازیکنان اسبق تیم ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بهنام امیریان در حاشیه برگزاری این رویداد در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: این مسابقات که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ نماینده مردم منطقه در مجلس و فرماندار شهرستان ماکو در سالن ۲۰۰۰ نفری ماکو برگزار شد، مورد استقبال بی نظیر شهروندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقه دوستانه ایفای مسئولیت اجتماعی به عنوان یکی از مسئولیت های مهم سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: این مسابقه در راستای جمع آوری کمک های بشردوستانه و نوع دوستی شهروندان برای کمک به زلزله زدگان شهرستان خوی انجام شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو خاطرنشان ساخت: میهمانان این ردیداد با دعوت سازمان منطقه ازاد ماکو با حضور تیم رسانه صدا و سیما، جواد خیابانی، میثاقی و … برگزار شد که با استقبال خوبی در ورزشگاه ٢٠٠٠ نفری مواجه شد.

وی از حمایت این سازمان از ورزشکاران خبرداد و تصریح کرد: احداث چندین ورزشگاه مجهز در شهرستان های منطقه، تجهیز اماکن ورزشی موجود در منطقه، برگزاری دوره های آموزشی، دوره های مربیگری، برگزاری رویدادهای ورزشی ملی و .. از جمله اقدامات این سازمان در حوزه ورزش بوده است.

شایان ذکر است: خرید بلیط برای ورود به سالن این مسابقه به صورت گلریزان بوده و مبلغ هر بلیط ٢٠ هزار تومان تعیین شده بود که بسیاری از  خیرین آخرت اندیش بخاطر کمک به مردم زلزله زده  خوی هر بلیط را به قیمت های بالاتری خریداری کردند.

کمک های جمع آوری شده در قالب تهیه اقلام اساسی مورد نیاز از جمله مواد خوراگی،‌گرمایشی و… در اختیار مردم نیازمند زلزله زده قرار می گیرد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین