پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

با تدوین طرح جامع، صنعت گردشگری منطقه آزاد ماکو ارتقاء می یابد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: با تدوین برنامه استراتژیک و راهبردی در طرح جامع منطقه، صنعت گردشگری منطقه آزاد ماکو ارتقاء می یابد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ حسین گروسی در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران منطقه،‌ پتانسیل منطقه آزاد ماکو برای برگزاری جشنواره های متعدد در تمام فصول سال را فرصتی ارزشمند توصیف کرد و افزود: در اکثر مناطق آزاد دیگر این فرصت برای برگزاری جشنواره ها در تمام فصل ها محیا نیست و موقعیت منطقه آزاد ماکو برای جذب گردشگر و افزایش کسب وکار ها از این حوزه فراوان است.

وی افزود: علاوه برفرصت های سرمایه گذاری در حوزه های لجستیک، ترانزیت، صنعت و معدن و کشاورزی، به صنعت گردشگری نیز نگاه اشتغالزا داریم.

گروسی اقامت شبانه مسافران عبوری به خارج از کشور در منطقه آزاد ماکو بسیار مهم دانست وتصریح کرد: برای اقامت شبانه مسافران و هدایت آنان برای خرید و بازدید از جاذبه های منطقه آزاد ماکو باید برنامه ریزی شود و در این خصوص به اطلاع رسانی خبرنگاران نیازمندیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ایجاد زنجیره ارزش تولید در منطقه را با اهمیت عنوان کرد و ادامه داد: در بحث کشاورزی و امنیت غذایی، از برای زنجیره از مزرعه تا سفره برنامه ریزی می کنیم تا فرصت های خوبی در اشتغالزایی ایجاد شود.

گروسی خاطرنشان ساخت: با توجه به ایثار و از خودگذشتگی مردم،‌ شایسته نیست در دهه چهلم انقلاب که باید شاهد تدبیر، عقلانیت و پختگی باشیم،  دچار سوء مدیریت و تکرار اشتباهات و مشکلاتی شویم که مردم را آزرده می کند.

در این نشست از پوستر نخستین جشنواره زمستانی منطقه آزاد ماکو رونمایی شد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین