پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

فرهنگ و منابع انسانی؛ زیربنای توسعه پایدار

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آئین اختتامیه همایش ارتقای پایدار شاخص های توسعه فرهنگی و اجتماعی مناطق آزاد با اشاره به اينكه فرهنگ و منابع انسانی دو مقوله بسيار مهم و زيربناي توسعه پايدار است گفت: محور توسعه در هرکشوری منابع انسانی است و بدون فرهنگ هیچ توسعه پایداری اتفاق نمی افتد. 

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی در آئین اختتامیه همایش ارتقای پایدار شاخص های توسعه فرهنگی و اجتماعی مناطق آزاد در شهرستان شوط ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام حسین(ع)، فمر بنی هاشم(س) و امام سجاد(ع)، سه عامل توسعه اقتصادی را سرمایه، منابع طبیعی و منابع انسانی تعریف کرد و افزود:‌این اندیشه ها هستند که می توانند شاخص های توسعه پایدار را تبیین کنند.

وی برگزاری همایش ارتقای پایدار شاهص های توسعه فرهنگی و اجتماعی را فرصتی برای بهره گیری از ظرفیت های اندیشمندان و نخبگان منطقه عنوان کرد و ادامه داد:‌رهبر معظم انقلاب همکاره در پیام های نوروزی به دو مسأله تأکید ویژه داشتند یکی فرهنگ و دیگری بحث اقتصاد بود.

گروسی رشد اقتصادی را بدون ارتقای فرهنگی غیرممکن دانست و افزود: اکثر مشکلات اقتصادی جامعه ریشه در بحث های فرهنگی و اجتماعی دارد و می تواند با ارتقای فرهنگ عمومی جامعه و سیاستگذاری درست بر مشکلات اقتصادی فائق آمد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اضافه کرد:به تعبیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین ظرفیّت امیدبخش كشور، نیروی انسانی مستعد و كارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی است.

وی خاطرنشان ساخت: مديريت صحيح و بهره مندي از نيروي انساني توانمند و خلاق، زمينه دست يابي به توسعه پايدار را فراهم مي كند.

در این آئین شرکت کنندگان ضمن ارائه مقالات خود،‌ از مقالات برتر با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین