پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

اقدامات منطقه آزاد ماکو در حوزه آموزش و پرورش الگوی دیگر مناطق آزاد قرارگیرد

معاون وزیر آموزش و پرورش در نشست مشترک معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد و مدیران آموزش و پرورش این مناطق گفت: اقدامات انجام شده توسط منطقه آزاد ماکو باید الگوی سایر مناطق آزاد نیز باشد.

در این نشست که معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد و مدیران آموزش و پرورش شهرستان های مستقر در مناطق آزاد کشور، بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،‌ احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش با تشریح عملکرد مناسب منطقه آزاد ماکو و با اشاره به بازدید اخیرا خود از این منطقه گفت: اقدامات و برنامه های سازمان منطقه آزاد ماکو در حوزه آموزش و پرورش قابل تقدیر است و باید به عنوان الگوی موفق در دیگر مناطق آزاد کشور نیز به کار گرفته شود.

بهنام امیریان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این جلسه ضمن تشریح وضعیت موجود حوزه آموزش وپرورش در این منطقه به اقدامات انجام شده در خصوص تفاهم نامه منعقده بین آموزش و پرورش و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: تمام مفاد تفاهم نامه توسط منطقه آزاد ماکو اجرا شده و یا در شرف اجراست.

وی افزود: تربیت نسلی توانمند، متعهد و انقلابی اولویت حوزه آموزش و پرورش در منطقه آزاد ماکو است و همه معلمان و مدیران باید در راستای تحقق این مهم تلاش کنند.

امیریان اظهار داشت: با توجه به آمار نگران کننده نرخ گذر و بی سوادی باید وزارت آموزش و پرورش و مناطق آزاد توجه ویژه ای به این آمار داشته باشند.

وی با تقدیر از فرایند رتبه بندی معلمان که امید و انگیزه معلمان را بالا برده است به تحلیل خود از کمبود شدید نیروی انسانی در سال تحصیلی پیش رو اشاره کرد و افزود: اگر از هم اکنون به فکر نباشیم با بحران شدید آموزشی مواجه خواهیم بود.

در این جلسه هریک از مدیران آموزش و پرورش شهرستان های ماکو،‌شوط و پلدشت به تشریح فعالیت های خود پرداختند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین