پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مبارزه با آسیب‌های اجتماعی نیازمند کار گروهی و جهادی است

جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان ماکو به ریاست نادر کاظمی فرماندار شهرستان ماکو و با حضور مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو،  مسئولین ادارات مربوطه در محل فرمانداری برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ماکو ؛ نادر کاظمی فرماندار شهرستان در این جلسه با بیان اینکه کاهش اثرات ناشی از آسیبهای اجتماعی در این شهرستان بدون بسیج عمومی و مشارکت و تعامل آحاد مردم و خانواده ها امکان پذیر نیست گفت : مبارزه با آسیب‌های اجتماعی نیازمند کار گروهی و جهادی است .

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ بر اثر تصادفات ۱۷ نفر فوتی داشته ایم و تصادفات زیر ۱۸ سال که خود راننده بوده اند افزایش یافته است گفت : در سال ۱۴۰۱ ، ۳۵ نفر فوتی داشته ایم که ۱۰۰ درصد افزایش یافته است . کاظمی با بیان اینکه امسال تصادفات داخل شهر به نحو چشمگیری افزایش یافته است.

افزود : در دو ماه گذشته ۴ مورد تصادفات منجر به فوت داشته ایم . وی در خصوص اینکه امسال ۹۲ مورد تصادفات در داخل شهر داشته ایم گفت : از این ۹۲ مورد تصادفات ۴۵۶ نفر به بیمارستان انتقال داده شده است .

ایشان در مورد متکدیان موجود در سطح شهرستان نیز گفت : متکدیان سطح شهر ماکو و بازرگان جمع آوری و آنهایی هم که اهل دیگر مناطق می باشند با پرداخت هزینه توسط شهرداری ها به محل سکونت خود انتقال داده شوند .

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین