پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تاکید بر ساماندهی و زیباسازی مسیر ماکو – بازرگان در آستانه نوروز

رئيس كميته زيرساخت ستاد اجرايي خدمات سفر منطقه آزاد ماكو  با اشاره به فرا رسیدن نوروز و افزایش ورود گردشگر، بر ساماندهی مبلمان شهری، رفع آلاینده های دیداری و زیبا سازی سیما و منظر شهری بخصوص در مسیر اتوبان ماکو – بازرگان  تاکید کرد.

علی داداش زاده با بیان اینکه برای ایجاد انسجام در رفع مشکلات باید تمام دستگاه های خدمات رسان در شهرستان ها بسیج شوند افزود: اقدامات زیرساختی کلان  و زیباسازی های منظر و مبلمان شهری و بهداشت عمومی منطقه آزاد ماکو به واسطه وسعت بسیار زیاد و تازه تاسیس بودن آن در مقایسه با سایر مناطق آزاد دیگر به چشم نمی آید.

وی با تاکید براینکه باید در شان و جایگاه مردم منطقه خدمات دهیم اضافه کرد: مسیر ماکو – بازرگان یکی از مسیرهای پرتردد و مهم می باشد که ساماندهی حاشیه این جاده برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

داداش زاده افزود: مدیرعامل سازمان به موضوع جذب توریست و زیباسازی منظر شهری تاکید زیادی دارد لذا باید از فرصت و مزیت های منحصر به فرد ماکو استفاده شود.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ماکو تعدد شرایط اقلیمی منطقه را فرصتی ارزشمند برای جذب توریست عنوان کرد و افزود: از زیرساخت های توریستی، گردشگری، طبیعت گردی و آثار تاریخی باید به نحو احسن استفاده شده و این ظرفیت ها از طریق مسافران نوروزی به دیگر نقاط کشور معرفی شوند.

داداش زاده با بیان اینکه جذب گردشگر تاثیرات بسزایی دز اشتغال تولید و خدمات خواهد داشت گفت:  سالانه ۲ میلیون مسافری که منطقه آزاد ماکو تردد می کنند لزوم توجه به گردشگری و ایجاد شرایط اقامت پذیری آنان در این منطقه را دوچندان می کند.

وی از ساماندهی و رسیدگی به حاشیه جاده ده کیلومتری ماکو – بازرگان خبر داد و اظهار داشت: مشکلات این مسیر از جمله تغییرکاربری های غیرمجاز حاشیه جادها، عرضه مواد غذایی و خوراکی غیربهداشتی و غیراصولی سیار،  مشکلات بهداشتی،‌گنداب و زباله های در حاشیه این جاده،  توقف و پارک کامیون ها و … با همکاری تمام دستگاه های خدمات رسان منطقه و شهرستان ماکو برطرف می شود.

 

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین