پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

امیدآفرینی و نشاط در جامعه ماحصل انتظار فرج است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: امید آفرینی و نشاط در جامعه ماحصل انتظار فرج است و بر این اساس باید مکتب انتظار و مهدویت گسترش یابد.

حسین گروسی در مراسم جشن نیمه شعبان که با حضور گسترده مردم ولایتمدار در شهرستان شوط برگزار شد افزود: تشیع همواره الگوهایی را برای زندگی و حکومت داری دارد و با تآسی از مکت و شیوه اهل بیت می توان زمینه ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم کرد.

وی عدل، انصاف و خدا محوري حکومت حضرت علی(ع)  را الگویی برای حکومت های امروز خواند و افزود: آنجا که برای حفظ اسلام نیاز به صلح و صفا و صمیمیت باشد حکومت داری و سیاست امام حسن(ع) و زمانیکه برای دفاع از دین خدا و اسلام نیاز به فدا کردن جان و مال و خانواده  باشد، مکتب امام حسین (ع) را داریم.

گروسی توسعه علم و دانش و ترویج مراکز علمی را نیز در مکتب امام صادق(ع) توصیف کرد و افزود: در سایه مکتب مهدوی و انتظار فرج هیچ بن بستی برای رشد و توسعه وجود ندارد.

وی از توزیع متوازن امکانات و منابع مالی منطقه آزاد بین سه شهرستان مستقر در این منطقه خبر داد و افزود: توزبع منابع و امکانات به شهرها و روستاهای منطقه باید با نگاه متوازن و عدالت محور که مورد تاکید مقام معطم رهبری و اولویت دولت است، انجام شود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین