پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

منطقه آزاد ماکو فرصت مغتنم برای رشد و شکوفایی اقتصاد استان / جلسه بررسی مسائل حقوقی منطقه آزاد ماکو

رئیس کل دادگستری استان  در اولین جلسه کارگروه بررسی مسائل حقوقی منطقه آزاد ماکو گفت: در راستای بررسی مشکلات حقوقی و قضایی منطقه آزاد ماکو این کارگروه تشکیل شده است تا گامي در جهت حمایت از اقتصاد و تجارت استان و کشور برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو به نقل از دادگستری آذربایجان غربی،‌ ناصر عتباتی با بیان اینکه منطقه آزاد ماکو از نظر وسعت بزرگترین منطقه آزاد در کشور و حتی می‌توان گفت در جهان است  گفت:  باید از ظرفیتهای موجود در آن برای رشد و شکوفایی منطقه و استان بهره برد.

عتباتی ادامه داد: منطقه آزاد  ماکو یک فرصت بسیار ارزشمند برای منطقه و استان است  که می تواند تحولات  و رشد و بالندگی اقتصادی و تجاری و گردشگری و تولید اشتغال را برای استان به همراه داشته باشد  که می بایست این فرصت مطلوب را غنیمت شمرد و با همدلی و همکاری و هم افزایی ها استان را به سمت و سوی رشد و تعالی پیش برد.

حسین گروسی مدیر عامل منطقه آزاد ماکو هم در این جلسه با تقدیر از تلاشهای گسترده و وسیع دستگاه قضایی استان گفت: اعتقاد بر این داریم که مسائل و مشکلات استان باید توسط مدیران  و در داخل استان حل و فصل شود .

وی  با بیان برخی مشکلات و مسائل مرتبط با منطقه آزاد ماکو افزود: باید با تحلیل درست و منطقی از مسائل و موضوعات نیست به رفع مشکلات اقدام گردد.

مدیر عامل منطقه آزاد ماکو ادامه داد: نباید به منطقه آزاد ماکو فقط در سطح یک منطقه نگاه کرد و باید کارها و امور آن در سطح کل کشور وسعت پیدا کند و برای همه مردم ایران باشد و این نیازمند نگاه ویژه و گسترده به این منطقه است .

مجیدی دادستان مرکز استان هم در این جلسه گفت: بررسی قوانین مرتبط با منطقه آزاد می‌بایست به درستی تبیین شود و موضوعات محل اختلاف بین دستگاههای اجرایی پس از استخراج وفق قوانین حل و فصل شوند و دستگاه های اجرایی ملزم  به‌ رعایت قوانین و مقررات شوند.

در ادامه جلسه سایر اعضای جلسه هم به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین