پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

بازدید استاندار، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و نماینده از شهرستان پلدشت

در دومین روز از بهار طبیعت، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ،‌استاندار آذربایجان غربی، نماینده مردم شهرستان های ماکو، شوط ،‌پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان پلدشت از پایانه مرزی و روستای مرادلوی علیای این شهرستان دیدار و از نزدیک با مردم این شهرستان گفت و گو کرده و به مسائل و مشکلات اهالی پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو مهار تورم و رشد تولید را رویکرد جدی سازمان منطقه آزاد ماکو در سال جدید عنوان کرد و گفت:‌رشد تولید یکی از ملزومات مهار تورم است و در این راستا سازمان منطقه آزاد ماکو با برنامه ریزی نسبت به جذب سرمایه گذار و نیز حمایت از تولیدات داخلی برنامه های مهمی را برای سال جدید تدوین کرده است.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی نیز در حاشیه بازدید از مرز پلدشت گفت:‌ در پایانه مرزی پلدشت نیز شاهد رشد ۱۰ درصدی صادرات نسبت به سال ۱۴۰۰ هستیم.

معتمدیان افزود: در مجموع پایانه های کل استان ۲۹ درصد افزایش صادرات ثبت شده است که این نسبت در بازارچه ها رشد ۴۰ درصدی را نشان می دهد.

معتمدیان با اشاره به روند کار در بازارچه های مرزی نیز افزود: با توجه به اختیاراتی که در سفر ریاست جمهوری به استان تنفیذ شد جلسات متعددی در شورای ساماندهی برگزار شده است که از این طریق پس از شناسایی موانع تصمیمات مهمی در رفع آنها صورت گرفت.

معتمدیان با اشاره به استقرار شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی در مرزها و پایانه ها گفت: در سال ۱۴۰۲ نیز با تمام توان صادرات مشتقات نفتی را از طریق مرز پلدشت و دیگر پایانه ها ادامه خواهیم داد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین