پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

رشد بیش از ۳۰۰ درصدی گردشگران منطقه آزاد ماکو در نوروز ۱۴۰۲

دبیرستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ماکو از رشد قابل توجه مسافران و گردشگران این منطقه در نوروز۱۴۰۲ خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۵ فروردین ۱۴۰۲ تعداد ۱۲۱ هزار و ۳۵۲ نفر مسافر و گردشگر وارد منطقه آزاد ماکو شده اند.

مهدی عبداله زاده در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو افزود: در این مدت ۸۵۱۴ نفر در مراکز اقامتی آماده شده در منطقه آزاد ماکو اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه آمار اقامت مسافران در این منطقه نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است افزود: ضریب اشغال تخت مراکز اقامتی  دراین منطقه در بازه زمانی مزبور ۷۰ درصد بوده است.

عبداله زاده ادامه داد:‌در این مدت تعداد  ۷۰۰۰ نفر مسافر  از کاخ موزه باغچه جوق بازدید کردند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

دبیرستاد خدمات سفر منطقه آزاد ماکو بیان داشت:‌در سال جاری بعد از اتمام بیماری کرونا برای اولین بار بغیر از مراکز اقامتی رسمی از قبیل هتل و هتل آپارتمان و مهمانپذیر و اقامتگاه بوم گردی،‌ مدارس و مراکز آموزشی نیز برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی بویژه فرهنگیان محترم آماده شده بود که بخشی از این آمار ثبت شده برای اقامت مربوط به این مراکز است.

 

وی خاطرنشان ساخت: در نوروز ۱۴۰۲، سازمان منطقه آزاد ماکو، با ۲۱ عنوان برنامه با موضوعات مختلف و متنوع در بخش های فرهنگی،‌ ورزشی،‌اجتماعی و گردشگری به استقبال و میزبانی از مسافران نوروزی رفت که انشاله همین روند افزایش مسافر تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشته باشد.

شایان ذکر است آمار ورود مسافران از فرودگاه بین المللی ماکو به این منطقه  نیز قابل توجه است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

یک پاسخ به «رشد بیش از ۳۰۰ درصدی گردشگران منطقه آزاد ماکو در نوروز ۱۴۰۲»

انتخاب عکس گیت منطقه آزاد ماکو برای تشویق گردشگران از کج سلیقه گی ویا بی تفاوتی بوده شما وقتی میهمان دعوت میکنید سعی در نشان دادن زیبائی وتمیزی دارید روابط عمومی عزیز منطقه یک به هیچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین