پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

برقراری واریز عوارض خروج از کشور به حساب سازمان منطقه آزاد ماکو

با پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو  از این پس عوارض خروج از کشور از مرزهای این منطقه، به حساب سازمان منطقه آزاد ماکو واریز می شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو  عوارض خروج از کشور واریزی به حساب سازمان منطقه آزاد ماکو صرف عمران و آبادانی و رونق کسب وکار در منطقه می شود که از سال قبل۹۷ واریز آن به حسان سازمان متوقف شده بود. با پیگیری های متعدد که توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو انجام شد این عوارض به حساب سازمان منطقه آزاد ماکو واریز می شود.

شایان ذکر است؛ بر اساس قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری _ صنعتی و آیین نامه های اجرایی اداره می شود که یکی از این آیین نامه ها اجرای اخذ عوارض در مناطق آزاد تجاری_ صنعتی است.

بر این اساس کلیه عوارض ماخوذه از قبیل عوارض شماره گذاری خودروها، عوارض سالانه، عوارض تردد، عوارض مواصلاتی، عوارض بندری، عوارض فرودگاهی، عوارض فعالیت یا پذیره، عوارض کالا، عوارض خدمات شهری و عوارض ورود وعوارض خروج اشخاص، اخذ می شود .

عوارض خروج وجوهى است که سازمان از اشخاصى که به مقصد خارج از کشور و مرزهاى منطقه خارج مى ‎ شوند، به هنگام خروج دريافت مى ‎ کند و در این زمینه عوارض دریافتی قانونی است .

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

یک پاسخ به «برقراری واریز عوارض خروج از کشور به حساب سازمان منطقه آزاد ماکو»

اخذ عوارض وواریز آن به حساب مناطق کار اصولی وقانونی است که امیدواریم برای همیشه حل وسایر مناطق هم گرفتار این این دو گانگی وفرسایش سیستمی واصطکاک بخش های اجرائی باهم دیگر نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین