پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

علما و مبلغین برای ارتقای “فرهنگ کار” در بین جوانان اهتمام ویژه کنند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ ارتقای فرهنگ کار موجب رشد تولید و به تبع آن مهار تورم در جامعه خواهد شد و علما و مبلغین در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

حسین گروسی شامگاه سه شنبه در نشست رهیافت جهادتبیین با حضور علما و مبلغین تشیع و تسنن شهرستان ماکو افزود:‌مهمترین رسالت در شرایط کنونی جامعه، جهاد تبیین است و علما و روحانیون در این خصوص وظیفه مضاعفی دارند.

وی پیوست فرهنگی تمام پروژه ها را جزو اولویت های سازمان منطقه آزاد ماکو برشمرد و اضافه کرد: در گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری به جوانان تاکید دارند، با بهره گیری  از ظرفیت جوانان و تلفیق آن با تجربیات بزرگترها می توان رشد اقتصادی و رشد تولید را در منطقه رقم زد.

وی وحدت بین اقوام مختلف و شهروندان منطقه آزاد ماکو را مثال زدنی عنوان کرد و افزود:‌ تحقق اهداف سازمان منطقه آزاد ماکو بدون همکاری، همیاری علما و مبلغین و فرهنگ سازی بین تمام شهروندان امکان پذیر نیست.

گروسی با تاکید بر اینکه وحدت بین امت اسلامی را دشمنان نمی توانند تحمل کنند افزود:‌ فرهنگسازی برای کار و مسئولیت پذیری در جوانان با همت شما علما و تبلیغ آن بین آحاد جامعه امکان پذیر است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت:‌اگر همدلی و کارمضاعف را همچنان حفظ کنیم منطقه آزاد ماکو در توسعه، از مناطق آزاد دیگر جلو خواهد زد.

 

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین