پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به توزیع متوازن امکانات و برنامه ها در شهرستان های منطقه با رویکرد توسعه مناطق آزاد

نشست رهیافت جهاد تبیین در سه روز متوالی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ ائمه جمعه، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و علما و مبلغین اهل تشیع و تسنن در شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌در این برنامه که به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد،‌ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به چند نکته مهم اشاره نمود و گفت: توزیع متوازن امکانات و اجرای برنامه ها بصورت متوازن در سه شهرستان ماکو،‌شوط و پلدشت از رویکرد سازمان منطقه آزاد ماکو است.

حسین گروسی گفت: شهرستان های منطقه آزاد ماکو از ظرفیت های بالقوه ای برخوردارند که برای توسعه منطقه باید تقویت شوند و برای تحقق این توسعه باید امکانات نیز به صورت متناسب توزیع شود.

وی فرهنگ سازی و ارتقای فرهنگ اشتغال، کار و مسئولیت پذیری جوانان توسط علما را ضروری دانست و افزود: آموزه های دین اسلام و فرهنگ غنی ما باید به سمت تشویق برای کسب روزی حلال و کار باشد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو بر لزوم همکاری و هماهنگی بین تمامی دستگاه ها برای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد و بیان داشت: رهنمود مقام معظم رهبری برای مهار تورم و رشد تولید یک فرض است که باید با هماهنگی تمامی دستگاه ها محقق گردد.

وی بهره گیری از ظرفیت جوانان و تلفیق آن با تجربیات بزرگترها را بعنوان عامل پیشرفت خواند و در ادامه حفظ و تقویت وحدت و همدلی که بین اقوام شیعه و سنی در منطقه حاکم است را ستودنی خواند و اظهار داشت: خوشبختانه در منطقه آزاد ماکو از قدیم الایام اتحاد مثال زدنی در میان اقوام حاکم است که باید به همین روال ادامه و گسترش یابد.

گروسی با تاکید بر رفع مشکل مسکن جوانان و اقشار مختلف در منطقه آزاد ماکو، و تلاش برای حل این معضل را نیازمند عزمی جدی از طرف مسئولین امر دانست وگفت: امید است در سال جدید بخشی از این مهم محقق گردد.

وی در خاتمه ایجاد زنجیره تولیدات کشاورزی از مزرعه تا سفره و لزوم همکاری دستگاه ها برای سرمایه گذاری در این بخش را ضروری دانسته و گفت: شهرستان پلدشت از ظرفیت بی نظیر کشاورزی برخوردار است که گام های بزرگی برای آن برداشته شده است و قطعا آینده این منطقه روشن خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به کاشت ۲۲۰ هزار اصله درخت مثمر ۱۵ اسفند سال گذشته در منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: این اقدام در جهت تحقق رشد تولید و الگوسازی در کشت و صنعت و زنجیره تولید در شهرستان پلدشت انچام گرفت.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین