پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تدوین ماموریت تربیتی مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان منطقه آزاد ماکو

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از تدوین ماموریت تربیتی مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان منطقه آزاد ماکو خبرداد.

زهرا آب سوران در گفت و گو با پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو با اشاره به حضور تماشاخانه سیار این کانون در منطقه آزاد ماکو و استقبال خوب خانواده ها و کودکان بخصوص در روستاهای مرزی افزود: طی نشستی که با معاون فرهنگی،‌اجتماعی و گردشگری سازمان مطنقه ازاد ماکو داشتیم به همکاری و اجرای برنامه های مشترک. بین دوسازمان تاکید شد.

وی اضافه کرد: هم‌ افزایی این سازمان ها به کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی کمک می کند و برگزاری برنامه های تماشاخانه سیار و جشنواره های مشترک موجب می شود تا نتایج خوبی را در عرصه های تربیتی،‌فرهنگی و پرورش خلاقیت و استعداد های نهفته کودکان و نوجوانان استان شود.

آب سوران به راه اندازه موزه سیار کودک با موضوع تاریخ، میراث فرهنگی، ایران شناسی و با محوریت آموزشی، تعاملی، مشارکتی و مخاطب محور برای قشر کودک و نوجوان با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو  اشاره کرد و افزود: دوره های علمی، آموزشی و هنری برای تمام مقاطع تحصیلی و برنامه های فرهنگی خلاقانه هم اکنون در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان های استان اجرا می شود.

وی با اشاره به رسالت و جایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تماشاخانه سیار در این دوره و اهداف و برنامه‌های پیش رو گفت: برنامه‌ریزی‌های دقیق، تشکیل کارگروه‌های میدانی و فعال، لزوم تشکیل گروه‌های باانگیزه و توانمند و تبیین و تعریف دقیق تماشاخانه‌ و موزه سیار برای نهادهای مختلف به منظور تولید برنامه ها برای مناطق مرزی و حتی برون مرزی از جمله محورهایی است که می توان در خصوص آن با سازمان منطقه آزاد ماکو تعامل کرد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین