پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

عملکرد عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ماکو، برگ زرینی در کارنامه دولت دکتر روحانی

پروژه های مهم عمرانی که عمدتاً زیرساختی هستند، در جای جای منطقه آزاد ماکو به وضوح قابل لمس و مشاهده است که نتیجه تدبیر و همدلی مدیران دلسوز و جهادی سازمان منطقه آزاد ماکو است.
اقدامات فرهنگی، اقتصادی ، رفاهی و خدماتی این سازمان باعث شده است لبخند رضایت بر لب ساکنین این منطقه نقش ببندد.

در گفت و گو با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، وی خدمت بی منت به مردم را افتخار خود می داند و می گوید: هرآنچه در توان داشتیم در طبق اخلاص نهادیم و به الطاف الهی امروز شاهد به ثمر رسیدن اقدامات و پروژه های عمرانی در سایه زحمات همکارانمان در سازمان هستیم.

حسین فروزان با اعلام اینکه برای حل مشکلات مردم  بخصوص در منطقه مرزی و محروم ماکو یک هدف واحد را دنبال می کنیم، می گوید: این سازمان در طول چهار سال گذشته علاوه بر پروژه های عمرانی، احداث فرودگاه، راه سازی، انتقال آب شرب به روستاها در حوزه مسائل آموزش و پرورش، خدمات بهداشت و درمان و کشاورزی و صنعت نیز اقداماتی داشته که به بصورت مشروح در مصاحبه های مختلف به سمع و نظر مردم شریف رسیده است.

فروزان با اشاره به برخی نامهربانی ها و ناعدالتی در گفتار و اظهار نظرهای نامنصفانه در خصوص منطقه آزاد ماکو می گوید: علیرغم فشارهای غرض ورزانه به این سازمان در طول این سال ها، با ایجاد فضای تعامل و گفت و گو نتایج مثبتی در بخش زیرساخت ها و خدمات به مردم در منطقه آزاد ماکو اتفاق افتاد که این رویه را با همت بیشتر و هدف مقدس خدمت به مردم قوی تر از گذشته ادامه خواهیم داد.

وی معتقد است هر اقدامی در منطقه آزاد ماکو انجام شده در سایه تدبیر مسئولین ارشد بخصوص توجه ویژه رئیس جمهور محبوب به مناطق آزاد است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به انجام مناقصه شناسایی پیمانکار و مطالعات حصارکشی برای منطقه آزاد ماکو  می گوید: از زمان قبول مسئولیت مدیرعاملی این سازمان اهدافی را بصورت کوتاه مدت و بلند مدت بر اساس اولویت و ضروریت تعریف کردیم لذا نخستین گامی که قصد اجرایی شدنش را داشتیم توسعه زیرساخت های این منطقه بود که خوشبختانه به اهداف مورد نظر رسیدیم. درطول این مدت از هر گونه پروژه و سرمایه گذار واقعی حمایت کامل کرده و انحصاری هم در این زمینه نداریم چون سازمان بدنبال سود نبود و هدف عمده ما ایجاد اشتغال پایدار در منطقه بوده است و به طرح های دارای توجیه فنی نگاه ویژه و تخصصی داریم تا واگذاری تسهیلات درست انجام شود.

وی می افزاید: ترمینال بزرگ فرودگاه ماکو نیز آماده اقتتاح است که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

فروزان اتمام پروژه های زیربنایی را با اهمیت می خواند و می گوید: در صورتیکه زیرساخت های منطقه برای حضور سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی فراهم شود می تواند آینده ای روشن برای این منطقه ترسیم کرد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین