پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

نقش خبرنگاران در تحقق شعار سال تاثیرگذار است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پیامی ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار، از این قشر به عنوان تاثیرگذاران در تحقق شعار سال عنوان کرد.

در متن پیام حسین گروسی آمده است: هفدهم مرداد یادآور ایثارگری و رشادت خبرنگاران شهیدی چون شهید محمود صارمی و شهید مرتضی آوینی است و سالروز تکریم و تقدیر از فعالیتهای بی دریغ تلاشگران بی ادعایی می باشد که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را برعهده دارند .

خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به “نون والقلم مایسطرون” در طبق اخلاص گذاشته‌اند . بدون شک دستیابی به توسعه پایدار و تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» با وجود وجدان های آگاه و دلسوز جامعه و مشارکت مسئولانه آحاد مردم امکان پذیر است و خبرنگاران و فعالان رسانه با تکیه بر پشتوانه مردمی می توانند کمک بزرگی برای تحقق شعار سال باشند.

پرواضح است همانگونه که خبرنگاران به‌عنوان راویان صدیق جامعه، با زبان گویای خود در عرصه اطلاع‌رسانی گام بر می‌دارند تا حقایق را به‌درستی و شفاف به اطلاع مردم برسانند؛ به‌عنوان مشاوران عرصه ارتباطات و رسانه ای مدیران و مسئولان در راه اعتلا، توسعه و پیشرفت نظام اسلامی گام برمی دارند و با درایت و دوراندیشی خود، زمینه ساز تحقق اهداف و اولویت های نظام و منافع ملی هستند و البته در شرایط حساس و ویژه کنونی نقش بسیار مهمی در تقویت امنیت روانی و حفظ فضای امید و اعتماد در جامعه ایفا می کنند.

بدینوسیله با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای رسانه و خبرنگاران شهید، این روز را به جنابعالی و همه تلاش گران عرصه خبر و رسانه در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده واز تلاش هایتان قدردانی می نمایم. از خداوند متعال دوام توفیق همه تلاشگران را در مسیر اعتلای ایران و اسلام، مسالت دارم.

حسین گروسی

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین