پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مرتضی غرقی: توسعه بدون کمک خبرنگاران امکان پذیر نیست

خبرنگار سابق صدا و سیما در سازمان ملل و مسئول كانون رسانه های بین المللی در ایران با اشاره به اینکه اصحاب رسانه وظیفه اصلی در معرفی و شناساندن ظرفیت های منطقه آزاد ماکو در سطح ملی و جهانی دارند گفت: توسعه هیچگاه بدون کمک خبرنگاران اتفاق نمی افتد و می توانند در طرح توسعه همراه مسئولان باشند.

مرتضی غرقی روز یکشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالین رسانه منطقه آزاد ماکو بیان داشت: اگر می خواهیم كشور در همه ابعاد به توسعه برسد، خبرنگار باید آزادانه و در چارچوب حدود و اختیارات قانونی تعیین شده لب به انتقاد بگشاید.

وی اضافه کرد: به دلیل بی توجهی دولت ها در طول دهه گذشته مرجعیت خبری از ایران به خارج از مرزها انتقال یافته که بسیار خطرناک است.

مسئول كانون رسانه های بین المللی در ایران افزود: خبرنگاران در انعکاس اخبار و گزارش ها مصلحت عمومی جامعه را رعایت کنند و از انتشار خبری که باعث تخریب و انحراف جامعه از مسیر درست می شود اجتناب کنند.

وی خاطرنشان ساخت: اگر کشور توسعه پیدا نکرده بخشی سوء مدبربت بوده وبخش عدم هم کم کاری خبرنگاران بوده است لذا باید اصحاب رسانه با ارتقای سطح سواد خبرنگاری و فراگیری زبان های مختلف در راستای ایفای وظیفه اصلی گام بردارند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین