پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

کتب فصل بسیج در زمستان سال 1396 معرفی شدند

برای فصل زمستان چهار کتاب، «باغ خرمالو»، «برادر انگلستان»، «خداحافظ سالار» و «لحظه‌های انقلاب» برگزیده شده و محوریت مسابقه بر اساس آن خواهد بود.

سرهنگ دوم پاسدار حاجی زاده معاون فرهنگی سپاه ماکو در گفت‌وگو با خبرنگارپایگاه خبری منطقه ازاد ماکو ضمن معرفی کتب فصل بسیج اظهارداشت: این کتاب‌ها در چهار عنوان ۱.«باغ خرمالو» به نویسندگی هادی حکیمیان (رمانی نوجوانان که در فضای شهریور سال 1320 نوشته شده، این رمان روایتگر استعفا و تبعید رضاشاه پهلوی به خارج از کشور است) ،
۲.«برادر انگلستان» (رمانی جذاب و خواندنی با محوریت استکبار ستیزی به قلم علیرضا قزوه) ،
۳.«خداحافظ سالار» (روایتی داستانی از زندگی شهید سرلشگر پاسدار حسین همدانی با نویسنده حمید حسام) و ۴.«لحظه‌های انقلاب» (روزنگار داستانی اتفاقات انقلاب 57 به نویسندگی محمود گلابدره‌ای) در فصل زمستان محور مسابقه خواهند بود.
وی تصریح کرد : علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب ؛ همچنین شرکت در مسابقه کتابخوانی و اطلاع از کم و کیف کتاب‌های معرفی شده به فرهنگی اجتماعی سپاه ماکو و یا به سایت www.irghalam.com مراجعه کنند. حاجی زاده در ادامه افزود: فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی به‌ویژه فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج ، جهت ترویج و تبلیغ کتاب فصل می‌توانند کتب معرفی شده را با تخفیف مناسب خریداری کنند، بدین منظور سپاه ماکوآمادگی دارد ضمن دریافت سفارشات، نسبت به تهیه و تحویل کتب اقدام کند.
وی در پایان خاطر نشان کرد : امیدواریم از این طریق اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی برای عموم مردم تبیین و از ظرفیت عظیم و با انگیزه بسیج در تبلیغ و ترویج کتاب فصل بهره برداری لازم به عمل آید.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین