پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

دوازده کمیته برای استقبال از مسافران نوروزی در منطقه آزاد ماکو تشکیل شد

ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز سال 97 منطقه آزاد ماکو با تشکیل کمیته های اجرایی شروع بکار کرد .
در جلسه ای که در محل این سازمان ترتیب یافت ، این ستاد با تشکیل 12 کمیته تخصصی جهت ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی فعالیت خود را آغاز کرد .
سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد ماکو در این جلسه معرفی ظرفیتهای اجتماعی ، تاریخ ، اقتصاد منطقه و بالابردن رفاه مردم در قبال جلب و جذب گردشگر را از اهداف مهم ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز اعلام کرد و گفت : جا دارد تمام مسئولان با جدیدت برای معرفی این ظرفیتها با همه امکانات و توان فعالیت نمایند .
حمزه لو ارائه آموزشهای لازم به اقشار مختلف مردم از جمله رانندگان وسایط نقلیه عمومی ، هتلداران و صنعت گران را در کنار جلب و جذب گردشگر ضروری دانست و افزود : تلاش نماییم تا اهمیت حضور گردشگر را در این منطقه دربین مردم افزایش دهیم .
وی فعالیتهای فرهنگی و تبلیغات محیطی و همچنین استفاده از ظرفیت رسانه های جمعی از جمله صدا و سیما را ضروری بیان کرد و گفت : با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی ماکو و وجود اماکن گردشگری طبیعی و تاریخی بینظیر افزایش مسافر و گردشگر به افزایش رفاه و در آمد مردم هم کمک خواهد کرد .
در این جلسه همچین حاضران نکته نظرات خود را در زمینه افزایش مسافر و جلب گردشگران در منطقه آزاد ماکو بیان کردند .

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین