پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

کاروان کسب وکار در منطقه آزاد ماکو راه اندازی می شود

به منظور حمایت از بانوان کارآفرین با اعطای تسهیلات از صندوق کارآفرین آذربایجان غربی، کاروان کسب و کار در منطقه آزاد ماکو راه اندازی می شود.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی در حاشیه همایش بانوان کارآفرین منطقه آزاد ماکو که همزمان با نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری   گفت: امسال بیش از 535 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی توسط این صندوق در استان پرداخت شده که از افزایش 25 درصدی نسبت به سال قبل برخوردار است.

علی آخوند زاده با اشاره به رونق کسب و کارهای خود اشتغالی و کارفرمایی در منطقه آزاد ماکو افزود: با اعطای تسهیلات بمنظور اجرای طرح های مختلف در زمینه های تولیدی، صنعتی و خدماتی برای بانوان کارآفرین در قالب کاروان کسب و کار در سال جدید اشتغال پایدار ایجاد می شود.

وی افزود: طبق دستور دولت به بانک کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارآفرین در سال 97 به منظور  راه اندازی و تقویت مشاغل خرد و خانگی و همچنین در اولویت گذاشتن ایجاد کسب و کار پایدار در روستاها و مناطق کم برخوردار تامین اعتبار می شود.

آخوندزاده گفت: متقاضیان می توانند با مراجه به سامانه www.karafariniomid.ir نسبت به دریافت تسهیلات صندوق با ارائه طرح توجیهی ثبت نان مرده و بعد از بررسی طرح ها توسط کمیته فنی با موافقت کارگروه استانی اعطا می شود.

شایان ذکر است در این همایش شرکت کنندگان با پرسش و پاسخ به نحوه بازاریابی و محرک های فروش و ارتباط با مشتری به بحث و  تبادل نظر  پرداختند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین