پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان و معماری در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود

نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و معماری 28 لغایت 31 فروردین ماه 97 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

مدیر مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد ماکو گفت: در این نمایشگاه  ابزارها، تجهیزات و ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی –  تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی –  تجهیزات ایمنی کار (چکمه، لباس، ماسک و .. – در، پنجره، شیشه و ماشین آلات مرتبط
درهای اتوماتیک و درهای بالا رونده عرضه می شود.

ابراهیم جلیلی افزود: همچنین  صنعتی سازی و تکنولوژی های جدید –  بالابر ها و آسانسورها – معماری،  نمای ساختمان، و محوطه سازی –  سنگ، لوازم و محصولات بهداشتی و ماشین آلات و ابزارهای مرتبط –  پوشش های سقف و دیوار و کاشی های پیش ساخته (پنل های ساندویچی و…)، کفپوش ها (کاشی، سرامیک، پارکت و… –  مصالح اولیه ساختمان (بتن، گچ، آجر و….. –  حمام، سونا و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در معرض عموم قرار می گیرد.

وی اظهار داشت:این نمایشگاه در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و معرفی ظرفیت های شایسته تولید کنندگان و شر کت های ساختمانی داخلی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی و تامین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری پروژه های سرمایه گذاری منطقه توسط سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

جلیلی ادامه داد: ثبت نام از 21 اسفند ماه 96 آغاز شده و با توجه به استقبال و پیشنهادات فراوان اخذ شده و محدودیت مکانی اولویت به ترتیب با زمان ثبت نام خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان جهت آگاهی از  شرایط شرکت و اخذ فرم ثبت نام می توانند به مرکز همایش ها و نمایشگاههای بین المللی منطقه آزاد ماکو واقع در شهرستان ماکو – پارک بزرگ امام خمینی مراجعه نمایند گفت: متقاضیان می توانند با شماره 04434253264 تماس حاصل کرده و یا به آدرس کانال اطلاع رسانی رسمی نمایشگاه در تلگرام به آدرس IBCIEM@ و یا به آدرس پایگاه های اطلاعات رسانی سازمان منطقه آزاد ماکو مراجعه فرمایند : www.makufz.org و makufz.ir

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین