پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پروژه های عمرانی شوط مورد بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو قرار گرفت

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به همراه معاون فنی و عمرانی سازمان، فرماندار و جمعی از مسئولین از پروژه های عمرانی در دست اجرای سازمان منطقه آزاد ماکو در شهرستان شوط بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو؛ دکتر سلیمانی در حاشیه بازدید از پروژه آبگرم شوط ضمن ابراز خرسندی از اجرای پروژه هایی در راستای جذب گردشگر و توریست به منطقه گفت: چشمه آب گرم شهرستان شوط در محیطی دلپذیر و مفرح در حاشیه شهر شوط واقع شده است که بعد از اتمام مجتمع آب درمانی در دست ساخت می تواند مورد استقبال شهروندان و گردشگران قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در صورت تامین اعتبارات مالی، این پروژه امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد، افزود: در پروژه در دو مجموعه جداگانه که هرکدام خواص درمانی خاص دارند در حال احداث است.

بازدید از استخر سرپوشیده در دامنه تپه آب گرم از دیگر پروژه هایی بود که مورد بازدید دکتر سلیمانی قرار گرفت.

 

*** پارک بانوان شوط به عنوان پایلوت در شمال استان آذربایجان غربی احداث می شود

دکتر سلیمانی در بازدید از پروژه پارک بانوان شوط از نزدیک با روند اجرای پروژه دیدن کرد.

وی در حاشیه بازدید از این پروژه با اشاره به اینکه احداث پارک ویژه بانوان از مهم ترین مطالبات بانوان ایرانی است افزود: از طرفی فرهنگ شهرنشینی به گونه ای است که در بسیاری از شهرها بانوان حتی اگر بخواهند روز خود را با نرمش و ورزش صبحگاهی آغاز کنند، مکانی برای این کار ندارند،

وی با اشاره به اینکه با تامین اعتبار، بزودی شاهد بهره برداری از این پارک خواهیم بود اضافه کرد: پارک بانوان شوط مجهز به زمین اسکیت، زمین تنیس، رستوران و کافی شاپ، محل نگهداری دوچرخه، زمین بازی کودکان، نمایشگاه، نشیمنگاه خانواده، پارکینگ، آبنما و مسیردوچرخه است که در آن از معماری ایرانی و سنتی استفاده شده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه بانوان به عنوان پایه و اساس خانواده، نقش مهمی در تعلیم و تربیت جوانان و حضور در فعالیت های اجتماعی و اقتصادی دارند، گفت: توسعه پارک های ویژه بانوان، سلامت و بالندگی جامعه را دامن می زند.

بازدید از پروژه سالن سرپوشیده ویژه بانوان و پروژه های تعریض جاده شوط از دیگر برنامه های امروز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین