پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

زنجیره تامین رقابت پذیر، راهکاری برای توسعه اقتصادی منطقه آزاد ماکو است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در بازدید از  شرکت انبارهای عمومی در محوطه گمرک بازرگان، تقویت زنجیره های تامین رقابت پذیر را راهکاری برای توسعه اقتصادی منطقه آزاد ماکو دانست.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو, غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، تولید و معدن به تکمیل این زنجیره نیاز بیشتری داریم، ابراز داشت: انبارهای چند منظوره، مراکز بسته بندی، سردخانه ها، حمل و نقل، کارخانه ها و بازار نهایی از جمله بخش های آن هستند.
وی افزود: در سال‌های گذشته در جلب و جذب سرمایه گذاری خارجی به معنای صحیح آن در منطقه، همچنین تولید پلت فرم‌های جدید و تحقیق و توسعه به خوبی عمل نکرده ایم.

سلیمانی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تحقیق و توسعه مشترک با ترکیه و کشورهای همسایه را توسعه داده و همچنین شهرک صنعتی و تولید مشترک با کشورهای اروپایی را  راه اندازی کنیم که البته این مهم در دستور کار اندیشکده توسعه ای منطقه آزاد ماکو قرار دارد.

وی هم‌افزایی، هماهنگی و یکپارچگی را سه اصل مهم در حوزه فعالیت انبارهای عمومی برشمرد و افزود: ایجاد دهکده لجستیک در منطقه آزاد ماکو از بحث های اساسی و از اولویت های اصلی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، هماهنگی و تعامل وزارت خانه ‌های صنعت، اقتصاد و راه و شهرسازی، برای پیش برد اهداف لجستیکی تعیین شده در منطقه آزاد ماکو را خواستار شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین