پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ضرورت صیانت شهروندان از فضاهای سبز منطقه آزاد ماکو در تابستان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در بازدید از پارک امام خمینی (ره) ماکو با اشاره به آغاز فصل گرما و میزبانی پارک ها و فضاهای سبز شهری برای اوقات فراغت شهروندان، خواستار توجه و نگهداری اصولی شهروندان از این فضاها شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، غلامرضا سلیمانی در این بازدید با اشاره به اینکه برنامه های توسعه شهری با وجود شهروندان بی تفاوت نتیجه بخش نیست افزود: پیمانکار نگهداری پارک امام ماکو به تعهدات خود در قبال حفاظت از این پارک به درستی عمل ننموده لذا بمنظور طرح دعوی به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

وی ابراز امیدواری کرد : تا دو روز آینده نسبت به تامین آب حوضچه های این پارک اقدام شود و برنامه ریزی اصولی برای انتقال آب دائمی انجام می شود.

سلیمانی با اشاره به نقش شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز گفت: حذف مشارکت مردمی در صیانت از پارک ها و فضای سبز همانند حذف موتور محرکه مدیریت شهری است.
وی افزود: یکی از مسائل عمده فضای سبز که در شرایط اقلیمی موجود نیاز به صرف هزینه و مراقبت مستمر دارد، مسئله نگهداری و توسعه فضای سبز است .
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پایان از مردم منطقه خواست تا در حفظ و نگهداری فضای سبز خصوصا پارک امام خمینی(ره) با همکاران سازمان همراهی کنند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین