پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

جوانان باید کارآفرین شوند

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: جوانان امروزه باید کارآفرین شوند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، غلامرضا سلیمانی در جمع جوانان منطقه آزاد ماکو، جوانان را ثروت و سرمایه های غنی کشور عنوان کرد و گفت: باید جوانان با کم کردن انتظاراتشان، باور قلبی به قدرت همبستگی داشته باشند.

وی ادامه داد: جوان امروزی دیگر نباید به دنبال پشت میز نشینی باشد و قصد کارمندی دولت را به سر داشته باشد بلکه باید خود، کار آفرین باشد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو خاطر نشان کرد: بیکاری جوانان، امروز دغدغه تمام کشور است ولی نباید این امر به معضل تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه آثار تاریخی باید زمینه تولید محتوا برای جوان امروزی باشد افزود: جوان ماکویی موظف است با مطالعه دقیق در راستای معرفی صحیح شهر خود تلاش کند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: منابع کشور در دولت تدبیر و امید بسیار محدود است ولی اشتغالزایی که در این دولت ایجادشده در هیچ دورانی رخ نداده است.

وی احداث فرودگاه، احداث۶۰ کیلومتر راه مواصلاتی، ساخت ورزشگاه ها و سالن های ورزشی و پارک های ویژه در شهرستانهای منطقه آزاد ماکو، ساخت ۲۰ کیلومتر راه روستایی و غیره را از جمله پروژه های مهم این سازمان در جهت زیرسازی و بکارگیری جوانان یاد کرد.

وی جذب گردشگر و میزبانی با سیاه چادر و خانه های بومگردی را از جمله مهمترین کارهای آتی سازمان عنوان کرد و گفت: در جشنواره بومگردی و جاذبه های ماکو، در تولید محتوا در فضای مجازی به کمک ویژه جوانان نیاز داریم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو، روستاها را کانونهای اقتصادی جامعه یاد کرد و گفت: اگر این کانونهای اقتصادی به خودکفایی برسد مشکلی به نام بیکاری جوان نخواهیم داشت.

وی همچنین از مساعدت سازمان در جهت تامین مینی بوس برای اعزام تیمها به مسابقات، تجلیل از مدال آوران و احداث فرهنگسرا در منطقه خبر داد.

رييس كميته جوانان ستاد روحانی نیز گفت: NGO ها در دولت تدبیر و امید از ۲۵۰ عدد به  2000 مورد در سطح کشور افزایش یافته اند.
محمد كبيری در جمع جوانان منطقه آزاد تجاری _ صنعتی ماکو با تاکید براینکه جوانان منطقه آزاد ماکو باید نگذارد بزرگترین منطقه آزاد ایران مغفول بماند افزود: جوانان این منطقه باید بیش از این به شناسایی منطقه آزاد ماکو به ایران تلاش کند.
وی با اشاره به افزایش تعداد سمن ها در دولت تدبیر و امید که نشان دهنده توجه و اهمیت دولت به آینده کشور و جوانان است تصریح کرد: حفظ و توسعه امید اجتماعی باید از سوی جوان به جامعه تلقین شود.
کبیری با اشاره به اینکه جوانان امروزی باید در عین بیان مشکلات درصدد ارائه راهکار برای حل و فضل آن باشد افزود:کمبود منابع نباید مانع درخواست مطالبات جوانان جامعه را فراهم کند.
رييس كميته جوانان ستاد روحانی با عنوان اینکه دولت به تنهایی نمی تواند ابر بحران ها را رفع کنند افزود: در پیشرفته ترین کشور های دنیا نهادهای مدنی به درد مشکلات عمومی جامعه می شتابند لذا دولت ایران نیز به فعالین مدنی و مراجع اجتماعی نیاز بیشتری دارد.
وی گذر از دوران سخت کشور و تحریم های پیش رو را با کمک جوانان میسر دانست.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین