پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

راه اندازی میزخدمت سازمان منطقه آزاد ماکو، گامی در راستای تحقق حقوق شهروندی

استقرار میز خدمت در دستگاه های اجرایی مسیر روان سازی و حل مشکلات مردم را هموار می کند و سرعت، دقت و شفاف سازی را در خدمت رسانی به ارباب رجوع افزایش می دهد.

با راه اندازی میز خدمت در سازمان منطقه آزاد ماکو به عنوان اولین نهاد در شمالغرب کشور نوید بخش تحقق حقوق شهروندی مد نظر رئییس جمهور محترم است.
سرپرست حوزه مدیرعامل سازمان منطقه ازاد ماکو در گفت و گو با پایگاه خبری گفت: با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به ارایه خدمت بی منت به مردم و تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی دارد، میز خدمت در سازمان منطقه آزاد ماکو راه اندازی شد.
بابک رضازاده با اشاره به ابلاغ دستورالعمل رئیس جمهوری در قالب مصوبه هیات وزیران مبنی بر تشکیل میز خدمت در دستگاه های اجرایی، ارایه خدمت بهتر و تکریم مردم را از جمله اهداف اجرای این طرح برشمرد و بیان کرد: از ابتدای تیرماه امسال میز خدمت در سازمان منطقه آزاد ماکو مستقر شده است.
وی ادامه داد: کاری که قرار است در حداقل زمان انجام شود نباید در یک فرایند طولانی انجام شود، است ،افرادی ممکن است امکان مراجعه حضوری به دستگاه ها نداشته باشند، افرادی که از شهرستان می آیند و مشکلاتی دارند باید بتوانند به صورت الکترونیک مسایل خود را مطرح کنند.
رضازاده بابیان اینکه قانون در رسیدگی به کار ارباب رجوع فرایند کار را مشخص کرده است افزود: باید برای جواب مثبت دادن به مردم تلاش کنیم، بسیاری از مردم با برخورد بد ناراحت می شوند نه با انجام نشدن کارشان ، برخورد تند و خشن و بد با ارباب رجوع باعث می شود که آنها خاطره خوبی از سازمان نداشته باشند بنابر این تکریم ارباب رجوع و شیوه برخورد به گونه ای باشد که رضایت آنان را جلب کند.
وی گفت : مدیران و کارشناسان باید خود را جای ارباب رجوع بگذارند و مسایل و مشکلات این افراد را درک کنند،هیچگاه کسی دیگری را به خاطر کمک به مردم مورد بازخواست قرار نمی دهد ، این موارد اگر در چارچوب قانون باشد و منافع شخصی در آن نباشد از نظر همه پذیرفته است ، بنا بر این تسهیل گری در حل مشکلات مردم باید در اولویت باشد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین