پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

گردشگران بوم گرد منطقه آزاد ماکو از اسکان رایگان بهره مند می شوند

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: با اجرای جشنواره گردشگری و بوم گردی سازمان منطقه آزاد ماکو، از اول مرداد ماه سال جاری گردشگران و مسافران  بوم گرد در روستاهای هدف، از اسکان و اقامت  رایگان بهره مند می شوند.

غلامرضا سلیمانی در آئین افتتاح جشنواره سفرنگاری ماکوگرام گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو به منظور معرفی و جذب گردشگر و توریست با آماده سازی واحدهای اقامتی بوم گردی حس یک زندگی خوب و بی دغدغه را برای آنانی که آرامش می خواهند هدیه می کند.

وی با اشاره به اینکه اقامت در فضایی دلنشین و زیبا که با وجود سادگی فضا و امکانات، لحظه های خوب ماندن در مکانی امن و خلوت را به گردشگران می بخشد افزود: گردشگرانی که قرار است به منطقه آزاد ماکو سفر کنند شاید نمونه آن را در جایی تجربه نکرده باشند.

سلیمانی تصریح کرد:  اقامتگاه بوم گردی نوعی از محل های اسکان برای مسافران است که برخلاف هتل ها که ویژگی یکسانی دارند، دارای ویژگی خاص محیطی خود بوده و به نوعی اقامتگاهی بومی و محلی است که عمدتا در خانه های قدیمی بازسازی شده و با شیوه ای که مطلوب برای مسافران باشد، اداره می شوند.

وی با اشاره به اینکه چندین روستا فعلا برای این منظور آماده شده است افزود: بزودی طی برگزاری جشنواره بزرگ سفرنگاری ماکو گرام اطلاعات بیشتر  و نحوه استفاده گردشگران از این واحدها به اطلاع مردم خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو لازمه موفقیت این طرح را مشارکت، همراهی و مهمان نواز عموم مردم منطقه آزاد ماکو عنوان کرد و گفت: طبق مطالعات صورت گرفته، منطقه آزاد ماکو ظرفیت اشتغال صدها هزار نفر را دارد که لازمه آن همت و همراهی مردم منطقه است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین