پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

خبرنگاران با رویکرد معرفی و جذب سرمایه گذار در منطقه اطلاع رسانی کنند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه ای با رویکرد معرفی و جذب سرمایه گذار در منطقه آزاد ماکو اطلاع رسانی کنند تا شاهد توسعه منطقه در تمامی زمینه ها باشیم.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، غلامرضا سلیمانی در نشست خبری با خبرنگاران آذربایجان غربی افزود: سیاست سازمان منطقه آزاد ماکو بر ایجاد فرصت های مناسب برای جذب سرمایه ها همراه با فناوری پیشرفته، جهت توسعه و رشد مناطق آزاد مبتنی شده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران در خصوص جشنواره ماکو گرام افزود: در این جشنواره از تعداد 500 نفر متقاضی 60 نفر برای تولید محتوا و معرفی منطقه در ماکو حضور یافتند و بازتاب رسانه ای خوبی در این خصوص صورت گرفت.

سلیمانی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از مطلبی در روزنامه همشهری انتقاد کرد اظهار داشت: من هم به مطلب منتشر شده در روزنامه همشهری انتقاد دارم ولی هر خبرنگار آزاد است هرآنچه را که مشاهده می کند منتشر کند ولی بهتر بود خبرنگاران جنبه های مثبت منطقه را معرفی کنند و بیان مشکلات و معضلات منطقه خصوصا مقوله قاچاق دردی را درمان نمی کند .

سلیمانی گفت: اگر رویکرد شما خبرنگاران و رسانه ها رونق و توسعه اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و اجتماعی استان باشد قطعا مطالبی که به نفع مردم و منطقه نباشد منتشر نمی کنید.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین