پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

رفع مشکل کمبود نقدینگی در منطقه آزاد ماکو با سامانه های ملی الکترونیک

بازرگانان و تجار در بخش خصوصی به ویژه مناطق آزاد به دلیل شتاب تحولات تکنولوژیک دریافته اند که باید فاصله خود را با تجارت الکترونیک کاهش دهند و از ابزارهای نوین ارتباطی بیش از پیش سود جویند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو به نقل از ایران اکونومیست؛ در نشست مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری ماکو و نصیری قائم مقام مدیرعامل با فردوس باقری مدیر عامل شرکت توسعه تجارت توسن،  مذاکرات برای اجرایی کردن پلتفرم سککوک و راه کارها برای توسعه صادرات بر بستر وب، در منطقه آزاد ماکو انجام شد.

غلامرضا سلیمانی در این نشست گفت: از دید ما اجرایی شدن پلتفرم سککوک در زمینه صادرات و واردات، رشد اقتصادی منطقه اقتصادی ماکو را به طرز چشمگیری افزایش می دهیم چرا که همه می دانیم که حمایت از بنگاه هایی که مشکل کمبود نقدینگی دارند با سامانه های ملی الکترونیک، برطرف خواهد شد.

وی افزود: بنگاه ها و بازرگانان در مناطق آزاد به ویژه منطقه آزاد ماکو، برای تامین اعتبار به طور حرفه ای و نظام مند می توانند از برات الکترونیک استفاده کنند و خرید و فروش خود را در سامانه سککوک صورت دهند.

گفتنی است، از پایانه ها و امکانات صادراتی ماکو و دیگر ظرفیت های حرفه ای منطقه آزاد یادشده، بازدیدهایی صورت گرفت که شرکت های عمده بخش خصوصی در این منطقه نیز، در ضمن این بازدیدها، برای اجرایی شدن پلتفرم ملی سککوک اعلام آمادگی کردند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین