پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

دومین مسابقات آفرود قهرمانی کشور در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود

معاون فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: دومین دوره مسابقات آفرود قهرمانی کشور 15 و 16 شهریور سال جاری در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو؛ حسین حمزه لو با اشاره به اینکه این مسابقات در پیست آفرود روستای تازه کند (کمربندی ماکو- بازرگان برگزار می شود اظهار داشت: این مسابقات در سه کلاس چهار، شش و هشت سیلندر برگزار می شود.
وی ادامه داد: این مسابقات با همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی و کمیته دو دیفرانسیل فدراسیون برگزار می شود و تا کنون ده ها اتومبیل سوار برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: آفرود از جمله رشته های مهیج و بسیار تماشایی اتومبیلرانی است که از طرفداران بسیاری برخوردار است و امیدواریم با فعالیت این رشته در منطقه آزاد ماکو شاهد جذب علاقه مندان به آن باشیم.
حمزه لو در خصوص مسابقات آفرود گفت: در این مسابقات معمولا رانندگان در خودروهای شاسی بلند در مسیری ناهموار در دشت ها، کوه و صخره ها با یکدیگر رقابت می کنند.
وی؛ با اشاره به میزبانی منطقه آزاد ماکو به مسابقات رالی بانوان کشور در سال های گذشته افزود: معرفی جاذبه های گردشگری و ورزشی منطقه آزاد ماکو به عنوان بهشت ناشناخته با طبیعتی بکر از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین