پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سه انتصاب جدید در منطقه آزاد ماکو

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در احکام جداگانه سرپرست معاونت فنی و عمرانی، سرپرست مدیریت امور مالی و سرپرست مدیر رفاه و پشتیبانی سازمان منطقه آزاد ماکو را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، غلامرضا سلیمانی طی حکمی  فرزاد بازیار را به عنوان معاون فنی و عمرانی، امید عارفی به سمت مدیرامور مالی و  جواد احمدزاده را به سمت مدیر رفاه و پشتیبانی سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب کرد.

در حکم معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ماکو آمده است: تلاش در جهت آبادانی شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت و توسعه زیرساخت‌های منطقه، از مهمترین مسئولیت‌های جنابعالی در ماموریت جدید سازمان منطقه آزاد ماکواست.

سلیمانی ابراز امیدواری کرده است: با همکاری سایر کارکنان آن حوزه و هماهنگی با دیگر مدیران سازمان بتوانید در سازماندهی جدید و توانمندسازی حوزه معاونت عمرانی موفق باشید.

همچنین در احکام مدیر امور مالی و مدیررفاه و پشتیبانی به استفاده از توان و تجربه در اجرای قوانین و تحقق سیاست های سازمان تاکید شده است.

در مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید از حمزه سعادت معاون سابق فنی و عمرانی و سیروس رزاقی مدیر سابق امور مالی با اهدای لوح تقدیر شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین