پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در منطقه آزاد ماکو فراهم شد

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اینکه در منطقه آزاد ماکو زیرساخت های مناسبی برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران وجود دارد گفت: علاوه بر آن، هاب انرژی و خط انتقال گاز نیز وجود داشته و هم سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در تامین برق و نیرو در آن رخ داده است.

غلامرضا سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به مهمترین امتیازها و مزیت‌های منطقه آزاد ماکو برای سرمایه‌گذاران خارجی اظهار کرد: مهمترین مزیت منطقه آزاد ماکو، موقعیت جغرافیایی آن است.

وی افزود: چون، هم مرز مشترک زمینی ایران با اروپا بوده و هم نقطه کریدور اتصال شرق و غرب و شمال و جنوب است و از سوی دیگر از امتیارات آن، 20 سال معافیت قانونی از حقوق گمرکی است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو بیان کرد: همچنین از مزیت‌های آن، ورود ماشین آلات و فناوری و قطعات یدکی و نیز قانون کار در منطقه آزاد ماکو بوده که دارای حکمرانی واحدی است.

وی با تاکید بر اینکه در منطقه آزاد ماکو زیرساخت های مناسبی برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران وجود دارد تصریح کرد: علاوه بر آن، هاب انرژی و خط انتقال گاز نیز وجود داشته و هم سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در تامین برق و نیرو رخ داده و به واسطه وجود آب، کشاورزی نیز در آن رونق دارد.

سلیمانی گفت: این مزیت‌ها در کنار فناوری و برندهای جهانی، می‌تواند یک تولید رقابتی برای هر سرمایه‌گذار در جهان باشد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین