پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

وزیر بهداشت وارد فرودگاه بین‌المللی ماکو شد

لحظاتی قبل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح چندین طرح در حوزه سلامت در آذربایجان‌غربی وارد فرودگاه بین‌المللی ماکو شد.

دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به فرودگاه منطقه آزاد ماکو در گفت و گو با خبرنگارا گفت: در این سفر 108 پروژه در آذربایجان غربی افتتاح می شود .

وی ضمن ابراز تشکر، تقدیر و ادای احترام به مردم عزیز و شریف استان و مسئولین تلاشگر گفت:دولت تدبیر و امید تلاش های زیادی جهت رفاه و تامین سلامت شهروندان انجام می دهد و افتتاح چندین پروژه در حوزه سلامت و درمان حاصل اقدامات شبانه روزی خادمان مردم در دولت است.

وی ادامه داد: افتتاح مرکز جامع سلامت به مرگنلر ، حضور در ارومیه به منظور افتتاح چندین پروژه حوزه سلامت، حضور در شهرستان های اشنویه، پیرانشهر، نقده ، مهاباد و میاندوآب و بازدید از چندین طرح بهداشتی جمله برنامه های سفر سه روزه وزیر بهداشت است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، آذربایجان غربی تا قبل از دولت تدبیر و امید از جمله استان های محروم از نظر فضاهای درمانی بود اما با اجرای طرح تحول نظام سلامت و تزریق اعتبارهای کلان ملی و استانی، گام های بلندی برای توسعه بخش های بهداشت و درمان استان برداشته شده است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین