پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مهارت آموزی راهکاری برای برون رفت از معضل بیکاری منطقه آزاد ماکو است

مدير عامل سازمان منطقه آزاد ماكو ضمن بازدید از مركز آموزش فني و حرفه اي ماکو گفت: مهارت آموزی دانش آموزان و جوانان راهکاری مهم برای برون رفت از معضل بیکاری منطقه آزاد ماکو است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، غلامرضا سلیمانی در بازدید از پروژه مركز شبانه روزي این مرکز مهارت آموزی با اشاره به تأثیر گذاری احداث فضای آموزشی بر فرایند مهارت آموزی، بر بازسازی ، توسعه و تجهیز آن افزود: بررسی ها نشان می دهد افرادی که دارای مهارت هستند به آسانی وارد بازار کار می شوند.

وی با اشاره به اینکه احیا ، بازسازی و نوسازی فضای آموزشی کمک شایانی بر فرایند یادگیری آموزشی بویژه آموزشهای مهارتی دارد اظهار داشت: امروز کسانی که دارای مهارت بوده اما بیکار هستند، تعداد آنان در جامعه کم است .

وی بیان داشت: توسعه آموزش های مهارتی برای بانوان، صنایع مختلف، دستگاه های اجرایی و خدماتی از محور برنامه های سازمان منطقه آزاد ماکو است.

در ادامه اين بازديد سيد مرتضي شكارلو سرپرست مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان ماكو ضمن ارائه گزارش عملكرد آموزشي مركز آمادگی این مرکز مهارتی جهت عقد تفاهم نامه با سازمان منطقه آزاد ماكو در خوشه هاي كشاورزي، صنعت ،خدمات ،فرهنگ و هنر با اتكاء به توان مربيان مركز و آموزشگاه هاي آزاد فنی و حرفه ای را اعلام نمود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین