پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

اطلاعیه مهم؛ قابل توجه فعالین اقتصادی منطقه آزاد ماکو

قابل توجه فعالین محترم اقتصادی منطقه آزاد ماکو

باطلاع می­رساند با استناد به ماده 13 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی؛ اشخاص حقیقی و حقوقی که در منطقه به انواع فعالیتهای اقتصادی اشتغال دارند، نسبت به هر نوع فعالیت اقتصادی در منطقه آزاد از تاریخ بهره برداری مندرج در مجوز به مدت بیست سال از پرداخت مالیات بر درآمد و دارایی موضوع قانون مالیاتهای مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده معاف خواهند بود.

همچنین با توجه به ماده 5 اصلاحیه آیین نامه اخذ عوارض در مناطق آزاد؛ سازمانهای مناطق آزاد مکلفند از شروع فعالیت­های بدون مجوز و یا ادامه فعالیت­هایی که نسبت به تمدید مجوز از سازمان منطقه اقدام نمی­نمایند جلوگیری بعمل آورند.

لذا بدینوسیله از فعالین محترم اقتصادی منطقه آزاد ماکو دعوت بعمل می­آید تا برای رعایت شروط برخورداری از مزایای قانونی مناطق آزاد از جمله معافیت مالیاتی و رعایت مقررات جهت دریافت مجوز فعالیت اقتصادی به میز خدمت واقع در ساختمان شماره 1 سازمان منطقه آزاد ماکو مراجعه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی و مدارک مورد نیاز اخذ مجوز فعالیت اقتصادی به نشانی اینترنتی www.makufz.org مراجعه نمایید و یا با شماره 3100-044 ( داخلی 155-154-153) تماس حاصل فرمایید.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین