پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

امضای تفاهم نامه سه جانبه منطقه آزاد ماکو و شهرک های صنعتی و اتاق بازرگانی استان قزوین

تفاهم نامه همکاری های مشترک سه جانبه بین شرکت شهرک های صنعتی قزوین، سازمان منطقه آزاد ماکو و  اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین  به منظور بهره مندی از توانمندی های طرف ها برای خدمت رسانی هرچه بهتر و گسترده تر به فعالین و بنگاه های اقتصادی امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در نشستی که باحضور  رئیس اتاق بازرگانی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ، خانه صنعت و جمعی از فعالین اقتصادی و صاحبان صنایع استان قزوین با مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد ماکو برگزارشد، در خصوص ایجاد مرکز صادرات (Iran store) و کلنیک تخصصی صنایع مذاکره شد.

در این تفاهم نامه مقرر شده در جهت جذب و هدایت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در صنایع اولویت دار و صنایع صادرات گرا در دو منطقه تلاش شود. همچنین مشارکت جهت توسعه شبکه صادراتی و ایجاد مرکز صادرات (IRAN STORE) در منطقه آزاد ماکو جهت ارائه کالاهای تولیدی دو طرف همکاری صورت می گیرد.

شایان ذکر است: همکاری در اعزام هیات های تجاری به خارج از کشور با هدف گسترش صادرات و تسهیل ورود مواد اولیه و ماشین آلات و تجهیزات تولیدی،  همکاری در برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی با هدف توسعه صادرات،  همکاری در برگزاری تورهای اقتصادی، همکاری در خصوص تبادل گردشگر ، همکاری در برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های توسعه بازار داخلی و خارجی، همکاری جهت شناسائی بازارهای هدف (کشورهای خارجی) از دیگر مفاد این تفاهم نامه بود.

 

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین