پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

بیست و چهارمین شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو برگزار شد

بیست و چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، امام جمعه ، فرماندار وروسای آموزش و پرورش ماکو، شوط و پلدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در این نشست مقرر شد  مدیریت آموزش و پرورش ماکو، شوط و پلدشت بحث mun (شبیه سازی) و مجلس شورای اسلامی را تا آخر بهمن اجرا کند.
همچنین مقرر شد مسابقات رباتیک باحضور هر شهرستان در 4 تیم (جنگجو،مین یاب ،آتش نشان ، خلاق )تا 15 آذر برگزار و از بین تیم ها تیم منتخب منطقه در هر چهار گرایش انتخاب شود.

*** 10 مدرسه امین در منطقه آزاد ماکو تشکیل شد

مدیر آموزش و پرورش ماکو گفت: طرح تربیتی امین و مشاوره مذهبی به منظور تقویت اعتقادات دینی دانش آموزان در 10 مدرسه منطقه اجرا شد

اکبر باباپور افزود: 328 بازمانده از تحصیل که 184 دختر و 144 پسر در مقطع ابتدایی در منطقه شناسایی شدند.

وی گفت: متاسفانه بر اثر ناآگاهی، بی توجهی و فقر  برخی از خانواده ها به مبحث تحصیل فرزندان، افزون بر 521 دانش آموز مقطع متوسطه  بازمانده از تحصیل در منطقه شناسایی شدند.
وی با اشاره به اینکه در این خصوص باید تصمیم گیری و فرهنگسازی شود افزود: برای شناسایی و تشویق مردم برای همکاری جهت زیر پوشش قرار دادن تحصیل فرزندانشان به همراه معاون ابتدایی اداره آموزش و پرورش ماکو از این مناطق سرکشی کردیم.

امام جمعه ماکو نیز گفت:  حضور روحانیان درمدارس فرصت مناسبی است و دستگاه تعلیم و تربیت هرگز از وجود روحانیت بی نیاز نبوده و روحانیت کمک بسیار ارزنده ای به آموزش وپرورش کرده است.
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه، باید فرهنگ نماز در مدارس منطقه نهادینه شود گفت : اقامه نماز در مدارس نجات دهنده دانش آموزان از آسیب های اجتماعی است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین