پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

موانع تولید 20 واحد صنعتی منطقه آزاد ماکو رفع می شود

در نشست کارگروه رفع موانع تولید و سرمایه گذاری آذربایجان غربی در منطقه ازاد ماکو، مشکلات و موانع تولید و سرمایه گذاری 20 واحد صنعتی فعال منطقه مورد بررسی قرار گرفت که دستگاه های اجرایی و بانک ها موظف به رفع مشکلات این واحدها شدند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری و عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو در این نشست گفت: مشکلات واحد های تولیدی استان با کمک دستگاه های اجرایی و مدیران عامل بانک ها حل می شود.

سید رضا حسینی با اشاره به برخی مشکلات پیش آمده برای واحدهای تولیدی استان و منطقه افزود: عمده مشکلات صاحبان صنایع منطقه و استان با بانک ها است و امیدواریم بانک ها در کنار دولت برای حل مشکلات اقتصادی جامعه مشارکت و همکاری کنند .

وی عمده مشکلات واحدهای تولیدی منطقه آزاد ماکو را با بانک های ملت، سپه ، ملی و برخی مشکلات گمرکی، زیربنایی،  معارض و آب عنوان کرد و گفت: کلیه دستگاه های اجرایی و بانک ها در خصوص عدم بازپرداخت تسهیلات بانکی و دیگر مشکلات مبتلابه واحدهای صنعتی و تولیدی منطقه بیشترین همکاری را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، از 177 واحد صنعتی و تولیدی منطقه آزاد ماکو، 92 واحد بصورت فعال و 15 واحد راکد است.

کارگروه رفع موانع تولید استان با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری، روسای دستگاه های اجرایی استان، روسای بانک ها و جمعی از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان پیش از ظهر امروز در منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین