پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ضریب امنیت آذربایجان غربی از پایتخت بیشتر است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تامین امنیت سرمایه گذاران در آذربایجان غربی را سپاه پاسداران تضمین میکند گفت: به جرأت می توانم بگویم ضریب امنیت در استان آذربایجان غربی حتی از پایتخت نیز بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو؛ در نشست سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو مذاکراتی در خصوص رفع مشکل اراضی آراز ۳ قرارگاه حمزه انجام شد.

سردار شهسواری با اعلام آمادگی مشارکت سپاه شهدای آذربایجان غربی برای سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی منطقه آزاد ماکو افزود:‌ ما امنیت سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو را نیز تضمین می کنیم و نه تنها اجازه تعرض به خاک کشورمان را نمی دهیم حتی نمی گذاریم از مرز کشور ما به مرزهای کشورهای همسایه تعرض صورت گیرد.

وی ادامه داد: موفقیت ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در سایه خون شهدا و حرکت در مسیر وحدت و انسجام به دست آمده است.
سردار شهسواری با اشاره به اجرای طرح های اشتغال زایی اقتصاد مقاومتی بیان کرد: تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در زمینه عبور از مشکلات همواره راهگشا بوده و سیاست های اقتصاد مقاومتی از مهمترین راهکارهای حل تنگناهای اقتصادی است.

سردار شهسواری ادامه داد: هماهنگی و انسجام بین مسوولان در محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و اجرای طرح های اشتغال زایی اقتصاد مقاومتی بسیار ضروری است.

وی تصریح کرد: سپاه در بسیاری از این طرح ها، عزمی جدی برای از میان بردن، بیکاری به عنوان یکی از معضلات جامعه دارد، بنابراین مجموعه ای از شرکت ها و ظرفیت ها را به کار می گیرد تا اشتغالزایی در کشور محقق شود. حاصل این تفکر، اشتغال بیش از ده ها هزار تن از بهترین جوان های نخبه در طرح های ملی خواهد بود که در حال کسب مهارت هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز سپاه پاسداران را یکی از ظرفیت های بزرگ نظام اسلامی در حفظ و اقتدار ملی توصیف کرد و افزود: سپاه همچون بازویی مقتدر، همواره سدی مستحکم را در برابر تهدیدهای دشمنان این مرزوبوم ایجاد کرده است و ضمن حراست از تمامیت ارضی ایران، حمایت از مظلومان جهان را جزیی از رسالت و هویت خویش می داند.

غلامرضا سلیمانی افزود: ۲۳۹ برنامه عملیاتی برای توسعه منطقه آزاد ماکو تدوین شده است و بخش عمده ای از این پروژه ها تا پایان سال جاری و تمام طرح های عمرانی نیمه تمام منطقه تا شهریور سال آینده به اتمام می رسد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین