پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

المپیاد ورزشی بانوان منطقه آزاد ماکو برگزار می شود

مدیر اجتماعی، ورزش و سلامت سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ نخستین دوره المپیاد ورزشی بانوان با حضور هزار نفر از بانوان ورزشکار منطقه ۲۵ بهمن ماه در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

به گزارش فرینا؛ حسین ولیزاده در دومین جلسه کارگروه توسعه ورزش بانوان منطقه از آزاد ماکو افزود: این المپیاد ورزشی ۲۵بهمن ماه در سالن ورزشی ۲ هزار نفری منطقه آزاد ماکو افتتاح و به مدت ۵ روز در شهرستان های ماکو؛ شوط و پلدشت برگزار می شود.

ولیزاده با اشاره به تشکیل کارگروهی برای احیای جایگاه بانوان در عرصه ورزش منطقه اظهار داشت: به همین منظور آیین نامه ورزشی بانوان منطقه نیز تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه این المپیاد برای فعالیت بیشتر بانوان در ورزش و همچنین ایجاد روحیه شادابی و نشاط بین خانواده ها برگزار می شود اظهار داشت:‌ به منظور توسعه ورزش و ترغیب بانوان منطقه از چهره های معروف ملی و بین المللی ورزش بانوان کشور برای این المپیاد دعوت بعمل می آید.

مدیر اجتماعی، ورزش و سلامت سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: منطقه آزاد ماکو در بعد ورزش بانوان از ظرفیت بالایی برخوردار است به گونه‌ای که ورزشکاران بانوی منطقه در عرصه مسابقات ملی، آسیایی و بین‌المللی مطرح شده اند و می توانند بیش ازاین بدرخشند.

ولیزاده، در این نشست به تشریح برنامه‌های المپیاد ورزشی بانوان پرداخت و افزود: این مسابقات در ۱۰ رشته‌ شامل دو میدانی، ژیمناستیک، تنیس روی میز، فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، تکواندو ؛ پرورش اندام و کاراته برگزار می شود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین