پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

کلینیک تخصصی ماکو به بهره برداری می رسد

نشست کارگروه تخصصی سلامت منطقه آزاد ماکو که باحضور قائم مقام مدیرعامل سازمان، مدیر غذا و دارو سازمان،‌ رییس شبکه بهداشت و درمان، مدیر بیمارستان فجر ،‌شهردار و مسئولین ادارات محیط زیست و آب و فاضلاب روز یکشنبه در سالن کنفرانس سازمان منطقه آزاد ماکو برگزارشد.
دکتر اسلام یادگاری مدیرغذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو در این نشست گفت: کلینیک تخصصی بیمارستان فجر ماکو با حضور پزشکان متخصص با امکانات تشخیصی و درمانی با آخرین تجهیزات پیشرفته در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اینکه در این کلینیک خدمات دندانپزشکی، آزمایشگاه، ماموگرافی،‌ سونوگرافی،‌ فیزیوتراپی و .. ارائه می شود افزود: راه دسترسی مناسب برای این کلینیک نیز با همکاری شهرداری و سازمان منطقه آزاد ماکو تا خرداد ماه سال آینده از مسیر جاده ساحلی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال احداث می شود.
دکتر یادگاری با اشاره به اینکه طراحی نقشه محوطه سازی و پارکنیگ نیز توسط سازمان منطقه آزاد ماکو طی دوهفته آتی آماده می شود ادامه داد: برای احداث و تجهیز این کلینیک ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش سلامت وزارت بهداشت و درمان هزینه شده است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین