پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

یک واحد تولیدی منسوجات با سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه آزاد ماکو افتتاح شد

یک واحد تولید منسوجات خانگی ، انواع لحاف ، رویه های تشک و رومیزی در شهرک صنعتی شماره یک ماکو با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، مدیر این کارخانه گفت: در این واحد تولیدی مشترک بخش خصوصی بین ایران و ترکیه برای ۲۷ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

وی گفت: این واحد از فناوری روز و مواد اولیه مرغوب برای تولیدات خود بهره گرفته که قابلیت مصرف داخلی و صادرات به کشورهای دیگر را دارد.
مدیر این واحد تولیدی افزود: تولیدات این کارخانه مشتری داخلی و خارجی خود را دارد لذا از مدیران دستگاههای اجرایی مربوطه خواهشمندیم بیش از پیش تولیدکنندگان را همراهی کنند.

غلامرضا سلیمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به همراه نماینده مردم ماکو، شوط و پلدشت و فرماندار و جمعی از مسولین منطقه ضمن افتتاح این واحد از قسمت های مختلف این کارخانه تولیدی بازدید کردند.

سلیمانی گفت: هرچند تحریم های اقتصادی مشکلاتی را برای ملت و دولت ایجاد کرده که نمی توان آن را نادیده گرفت اما برکاتی نیز داشته بطوری که باعث شکوفایی استعدادها و توانمندیهای جوانان شده است.
وی با اشاره به اینکه تا چند سال قبل ایران وارد کننده منسوجات خانگی بود اما به خاطر همین تحریم های اقتصادی و شکوفایی توانمندی های جوانان اینک تولیدکنندگان قادر به تامین نیاز کشور در منسوجات هستند و موفق شدند با بهره گیری از دانش فنی کشورهای دیگر و تقویت توانمندیهای خود، ایران را از واردات این نوع محصول مستغنی کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: تحریم ها واردات به کشور را کاهش داده و اینک بسیاری از کالاهای مورد نیاز مردم در داخل تولید می شود و حتی تولیدکنندگان قادر به صادرات کالای خود به دیگر کشورها شده اند که این مساله هم موجب حفظ اشتغال و هم ایجاد درآمد برای منطقه می شود.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین